you used to be the one and only

gårdagen var superskoj!
jag och lizette förlorade dock i kubb mot molly, som var ensam i ett lag.. men det blåste väldigt mycket tyckte vi!
sen kollade vi på törnrosa & saw3, blandad kompott, jajamen.
gick och la mig ganska tidigt, var helt slut.

--

imorse vaknade jag av att solen lös in, underbart! har längtat efter fint väder hur länge som helst juh.
lite senare åkte vi till johanna för att fira hennes födelsedag, det första jag gör är att av nisstag släppa ut toves kanin stampe, slår huvudet i en karm, och får typ hjärnskakning. så det blev kaninjakt ett tag där...
sen åkte vi hem, och spelade kubb igen!
men denhär gången var lizette & molly i samma lag, och jag, olle & moa i samma lag, vi sög. vi vann en match av fyra möjliga.. suck!
olle hyrde i taket lyser stjärnorna igår, så vi skulle titta på den ikväll, men shit jag pallade inte..

imorgon är första dagen på två helvetesveckor, kommer få jobba från tidig morgon, till sen kväll.. men vad gör man inte för pengar, va?
jag & lizette läste på kissies blogg idag där hon hade skrivit typ:
- vad skulle ni köpa om ni hade lika mycket pengar som jag?
fan vad besviken jag vart! jag brukar älska kissies blogg, brukar garva som fan. men vem fan skriver så liksom...
samma sak med videoblogginlägget där hon tror att hon är en bitch, och snackar om sperma på spegeln och tar sig i håret hela tiden och säger gång på gång att det är så jävla snyggt.. gäsp!

jag & lizette kollade på lite utlandsresor idag också, men det slutade i att vi typ fick anfall och längtade ihjäl oss, illa.

jag förstod att någonting var fel.
när jag träffade dig där vid fotbollsplanen idag log du med läpparna, men det syntes i dina ögon att något var fel,
jag såg det på en gång.


men lilla gumman varför tror du att någonting skulle bli annorlunda? det är väll snarare tvärtom. och du vet vad jag tycker nu, men jag kan inte prata för framtiden.


jag har ont i magen, jag är arg, men nu ska jag snart sova, först ska jag läsa lite, love it!



enstockholmareochennorrlänningdetkaninteblibättreochfyfanvadviärbra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback