vilken underbar dag

underbar dag idag! grattis sanna på artonårsdagen!
vädret är kanon och jag har skrattat mig genom nästan hela dagen,
började med att elisabet snubblade med en matbricka och slutade med att det vart seriekrock hos frisören och ett huvud ramlade ner, haha.
det var enormt segt att jobba på willys idag, kändes som en minut var en timme lång, ville bara komma hem.
men jag blev klar och åkte hem, mina foton hade kommit så nu ska jag sätta upp dom imorgon blir det nog.
funderar på att inte måla väggarna svarta innan, det kommer bli som ett sorg-hem.

åkte och kollade på fotbollsmatch ikväll, riktigt roligt och det är inte alltför ofta.
i helgen blir jag hemma med alla syskon, sen blir det en fest också, och nästa helg är det släktträff, jag dör vad jävla kul!

nu är det kubb som gäller!
jag, moa, hampus och cornelia mot olle, pappa, ulrika & molly, let's win!



har du kvar alla brev? släng som är du snäll



pink - please don't leave me
sjukt bra låt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback