något jobbig dag?

vilken skitjobbig dag det har varit, bara vädret som varit bra.
sitter hemma hos pappa och käkar nudlar nu, väntar på att syskonen ska komma hem så vi kan spela badminton.
har lyckats bråka med pappa även idag... fattar inte vad problemet är, men för honom är det bara ULRIKA som existerar tror jag.
nu är det snart helg, inte dåligt!
stannade på ''ön'' mellan frösön och vallsundsbron när jag åkte hem idag, sen satt jag där i säkert en timme, jag bara satt och tänkte. det var så jävla längesen jag bara gjorde det, och det behövdes verkligen.

varje dag tänker jag alltid '' ja men dehär måste jag skriva i bloggen '' men jag lyckas alltid glömma bort det..
det jag kommer ihåg idag är att jag börjar få till rummet hos pappa nu, någolunda lika som det var innan..



gud vad jag vill har tillbaka det håret... fan.

i don't need your lies anymore



hallå kan vi ses snart eller?! snarast!

2009-06-25 | 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback