reach your goals

bara imorgon kvar, helt otroligt skönt, ser verkligen fram emot en underbar sommar nu.
idag åkte jag och träffade anna efter bildlektionen, gick igenom lite inför jobbet och så.
sen käkade vi lunch, och jag drog mig mot stan igen. mötte upp sandra och gick och kollade på kläder. och jag som inte skulle handla något för mina födelsedagspengar, men det slutade med ett par nya spetsleggings, ett grönt linne, och ett sjömans-randigt linne. förutom krogen på fredag får det inte gå mer pengar alltså, helt seriöst!

på måndag börjar jag jobba på sjukhuset igen, och jag längtar fan, tänk att få göra någonting helt annat än att vara i skolan hela dagarna, tror allvarligt det inte finns någon som hatar skolan mer än jag just nu.
dessvärre fick jag tacka nej till stipendiet, jag måste jobba istället, det är alldeles för mycket pengar som försvinner...

nu håller olle på att klä upp sig, dags för hans avslutningsbal ikväll, blir nästan tårögd!
nu ska jag fixa på mitt rum ikväll, har fått en stor spegel av pappsen!



ÄLSKAR BILDEN STENHÅRT!!




reach your goals,
you're dead for me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback