fucking jä*la k*k åmål

grattis hanna josephine jönsson på artonårsdagen, hoppas du haft en underbar dag! krogen nästa!

jobbade imorse, känns som mina dagar ser likadana ut nuförtiden..
men åkte iaf till miccis ikväll, träffade ida och lotta också, underbart att träffas igen, och sandra var med också. vi lyssnade på musik och kollade på ngt DÅLIGT tvprogram på tv6, typ family guy, mest så pratade vi, otroligt roligt var det iaf!

nu sitter jag & mica och frenetiskt letar efter någon som har fucking åmål filmen, det går inge bra..

emma ringde idag, berättade att hon & manda kommer till yran. u-n-d-e-r-b-a-r-t
men jag kommer inte kunna jobba då, så nu måste jag köpa biljetten medan jag har pengar..

nu ska jag & mica kolla på youtubeklipp från fucking åmål istället, TATTAR



fin bild, ingen snus eller något, hahaha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback