äntligen juni




det är första juni, helt otroligt vad fort det har gått sen februari.
tiden rusar förbi, och det finns ingenting negativt med det.

ganska okej dag i skolan, lyssnade på victors redovisning,
sen gick jag, sandra, mica, ida & lotta på stan, jag köpte två nya nagellack.
helt onödigt egentligen, men saker som dessa, är aldrig onödiga!

anmälde mig till stipendiesökandet för skrivning på skolan idag,
jag tror inte jag är kvalificerad nog, men jag hoppas det, ska göra mitt bästa.

dessutom har jag nu en ny superfin klänning till,
börjar få ångest vilken jag ska ha på lördag, men det blir nog den nyaste.
jag kan inte förstå att jag fyller arton år på lördag, unbelieveble.

nu ska jag fortsätta med bordsplaceringarna som jag hållt på med i, hmm... två timmar snart.
först vill jag bara önska ida, lotta, simone & vicky en trevlig resa! ta hand om er tjejer, vill gärna att ni kommer hem igen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback