börja ladda

ska absolut börja med att kasta en puss ända till grekland, till ida.
idag är det fjärde juni, vilket betyder att det är ett år sen den där hemska, underbara, tårögda, mysiga onsdagen.
hoppas du och de andra tjejerna har det superskönt!


försov mig i morse, sämsta tänkbara dagen eftersom vi hade redovisning på morgonen, men allt ordnade sig tillslut.
slutade efter lunch, åkte och kollade på skor och lite grejer, shoppade inget speciellt idag. jo just, jag köpte en sele till vincent, så vi kan vara ute överallt! är så rädd att han sticker om jag släpper honom... dessvärre var selen ALLDELES för stor, men de funkar när han blivit lite tjockare, får vänta ett tag bara...
åkte upp till pappas jobb vid tre, satt i fikarummet och läste, och lyckades självklart spilla ut min cola-flaska på golvet, pinsamt värre!
när pappa slutade åkte vi och handlade. köpte allt till lördagen, köpte även ett kubb-spel och brännbollsgrejer, wohooo!
sen åkte vi hem, pappa släppte av mig, sen åkte han till ås.
sen dess har jag dukat och fixat, det tog fan flera timmar, hur som helst är det klart, med bordsplaceringar och hela skiten!

nu ska jag kolla på lite one tree hill, ska hämta vincent och mysa med honom också.
imorgon är det studenten, grattis alla glada studenter, nu börjar livet!
ska till jocke först, sen åker jag ut till ås och firar lizette!





ja nu börjar det närma sig, på allvar.
imorgon kan jag säga att imorgon fyller jag arton år, can't believe it!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback