studenten



dagen innan den stora dagen.
men jag tycker nästan idag har vart en större dag, min älskade jocke tog studenten idag.
min bästa jocke, mitt livs ljus går ut i verkligheten nu, kommer nog inte klara av de elva månaderna du ska ta lumpen, jag kommer dö utan dig.
men det var så fint när du stog där idag, du sken som en sol, lyckligare än någonsin. och är du lycklig, är jag det också.



idag har jag dessutom
- gjort ett stunt-trick i en soffa
- fått min tånagel avsliten av min bror
- blivit jagad av en superliten hund
- delat ut hellokitty-plåster
- fått för tidiga gratulationer
- fått tråkiga besked
-  åkte moppe för första gången iår

nu ska jag fixa lite inför imorgon, sen blir det till att sova.
längtar tills mina tjejer kommer imorgon, så vi kan mysa innan allt brakar lös.

jag vet att det ordnar sig det gör det med tiden,
 men just nu känns det som om du var hela livet.

det känns som det var något mer..
just det!
jag fyller arton år om 36 minuter...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback