skolless tjej

jag är helt sjukt less på skolan nu, det kommer sitta fint med två månader sommarlov.
har ett matteprov imorgon, och en redovisning.
på onsdag är det sista bildlektionen, då ska jag och hanna trycka egna tröjor :)
sen är det någon sorts avslutning eller vad man ska kalla det på frösö strand, tror nästan jag dissar det.
sen är det avslutning på torsdag till klockan 16.00 och sen slutar lilla molly femman klockan 18.00, sen blir det väll firande av något slag skulle jag tro. sen är det fredag, då slutar olle nian, så då ska jag kolla på honom när han åker ut på plankan och fälla en tår.

åkte till mamma på eftermiddagen idag, när dom var här igår kom det en jätteliten ekorre-unge och sprang upp på annas ben, undernärd och övergiven precis som vincent var. så nu har dom en liten ekorre-unge hemma, sweet!
jag och mamma la oss och vilade en stund, sen somnade båda. mamma klev upp och skulle åka på personalmöte, så jag låg kvar och sov. senare väckte anna mig, vi kollade på film och käkade lite kina mat.

nu ska jag snart sova, annars orkar jag aldrig upp imorgon.

it's so over now!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback