dessa vanliga tisdagar..

en vanlig tisdag. regnig, blåsig & kall, hade hellre velat haft en fin sommardag, som i lördags, och därav bilden nedan!
hade matte imorse, gjorde klart ett hemskt prov, nu får det vara nog med matte för detta läsår.
efter skolan gick jag och malin på stan en sväng, sen satt vi oss och kollade på folk, hoppades att snigeln skulle gå förbi, tror seriöst jag är kär i honom, grr..
efter ett tag kom oskar & richard, vi pratade ett tag, sen blev richard tyst och sa:
- bränd fitta kan fan inte smaka gott
där satt dagens skratt, sen gick jag och malin till bussen.
när jag kom hem somnade jag på stört, trött som en gnu.
pappa väckte mig och frågade om jag hade vincent, vilket jag inte hade, så vi & ulrika sprang upp och letade efter honom, och han låg i gräset och sov, nödvändigt att väcka mig och skrämma upp mig för det liksom.
sen tog jag en promenad till sjön, det blåste som tusan men det var skönt, rensa tankarna en stund.
sen när jag kom tillbaka hem hade kossorna kommit, och världens absolut sötaste kalvar.
sen har jag inte hunnit med så mycket mer, sytt lite på malins klänning och kollat på house. nu blir det kolla på dagliga dosen av one tree hill, och äta lite flingor.

imorgon är det bild och samhälle, äckliga samhälls-lektioner.
sen ska nog jag och pappa åka och hämta borden och stolarna, det närmar sig lördag, och jag vet inte vart jag ska börja... skitsamma, det ordnar sig. men snart kommer paniken komma och jag kommer bara springa runt och skrika, kasta papptallrikar och glitter överallt.




 


just det, miccis kallade mig för gris idag..
FÖRLÅT ATT JAG SER UT SOM JAG GÖR DÅ!
gaaaah



snyggt gumman ;) duktig du är :)

2009-06-03 | 17:28:49

vad är det för stependium du pratar om?

2009-06-03 | 19:28:55

ett stipendium jag SKA vinna

2009-06-05 | 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback