sängen brakade, igen..

jag & moa låg uppe och kollade på film tills typ imorse, och det var så jävla roligt när sängen gick sönder, igen.
moa låg och sjöng någon påhittad låt, det lät förjävligt när hon brölade ut '' jag och min syster fiffiiiii '' och sen helt plötsligt brakade sängen igen, och fyfan vad vi skrattade, det var helt hysteriskt.

vaknade imorse och gick ner till sjön med cevin, grymt skönt och det regnade inte.
nu ska jag snart kolla på änglar & demoner, sen ska väll vi åka till mamma & anna idag.
tror att dom är sura på pappa, vet inte varför men det är så sjukt negativt hela tiden.

på onsdag blir det stan med älsklingen, ska väll spendera mina sista pengar innan lönen kommer, åh längtar efter pengar!
mamma visste inte att jag hade köpt min yranbiljett redan, så nu har hon köpt en åt mig, så jag har två. ska man sälja en eller kanske lös in sig och få två band? fett cool tjej ;) hahaha

nej, nu ska jag packa klart, sen kolla på film, sen åka till mammsen.
blir nog lite klent med uppdatering därifrån, men jag ska göra det jag kan.

xoxo

 

ge mig det tillbaka, varför förstörde jag allt!?
det blir något liknande igen snart skulle jag tro... haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback