en vovve i familjen

har kommit hem från falun nu.
hade helt glömt bort att mitt rum var total kaos, tur att vi ska köpa garderober i veckan.
cevin var hemma när vi kom, han vart superglad, och han är hur söt som helst, det kommer bli bra det här.
pappa och ulrika har köpt massa saker till hallen också, nu blir det helt klart i veckan, bilder kommer!




vovve :*


i veckan ska jag ha sommarlov, göra ingenting och läsa min underbara bok.
ska på stan med hanna någon dag, sen ska jag peppa inför fredagen,
har bestämt mig för att åka till ida iaf, jag skiter i omständigheterna, jag får hålla huvudet högt, i'm so over it!
åker ändå dit för att träffa mina vänner!


Am I supposed to put my life on hold, because you don't know how to act?
And you don't know where your life is going, am I supposed to be torn apart, broken hearted, in a corner crying?
Pardon me if I don't show it, I don't care if I never see you again, I'll be alright.
Take this final piece of advice and get yourself together, but either way baby, I'm gone
I'm so over it, I've been there and back.
Changed all my numbers, just in case you're wondering.
Got me with my girls and we're singin' it sing!
Na na na na hey, na na na na hey, hey hey hey goodbye
Na na na na hey, na na na na hey, hey hey hey goodbye


godnatt, hoppas på fint väder framöver.
har även tagit bort min andra blogg idag, läskigt värre.
men nu finns inget kvaaaaaaaar!


Hyfsat och skapligt söööööt! :)

2009-07-13 | 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback