tv-skräp

det var en trevligt kväll på cruisingen igår, åkte taxi in till stan först, då var det rätt lugnt. vi gick och satte oss på någon fin krog och beställde rom&cola, som smakade skit. så vi beställde in en gin&tonic istället, sen drog vi. gick runt och kollade på alla bilar, hittade min favori, metallic-rosa och krämvit, sjukt snygg. men det var GALET mycket bilar, vart man än kollade var det typ femtusentrehundrafyrtionio stycken. vi gick till något som hette engelska krogen tror jag, mysigt ställe, sen gick vi vidare runt i stan, och senare tog vi en taxi hem igen. tände en brasa nere vid sjön, och jag körde nattbad, om det var kallt? som tusan.


imorse ösregnade det när jag vaknade, så jag och snutten somnade om, sen vaknade vi igen, kollade på lite barnprogram, somnade om igen... vädret gör en trött, vem fan tycker om regn?
dessutom, när vincent dog... fick jag en ny vincent av mamma, en som inte kan dö, här är han!



åkte och hyrde filmer idag, bl.a en som hette decemberpojkarna, där daniel radcliff ( eller harrypotter som jag skulle säga) hade huvudrollen, man fick se när han blev av med oskulden, fick sin första kyss och grejjer, jag garvade som fan, även om filmen var typ sorglig.. när han fick sin första kyss frågade bruden honom om de var hans första, han typ nickade, och sen säger hon '' men du kan få öva på mig, jag kan lära dig '' typ. skrattade så jag trillade av soffan nästan, de påminde mig om massa gamla minnen, hahaha.  jessica, amanda & hanna vet jag det syftas på här, och jag vet att ni sitter och garvar... SNUSK FYFAN!

iallafall när filmen var slut, och vi skulle ta ur den, hade den fastnat i tv'n.
eftersom det var hyrfilm var de bara skruva isär hela tv'n och med våld slita ur skivan, hahaha.
så nu får tv'n åka på skroten, men roligt var det iallafall.

imorgon bär det av mot stan, ska gå på ginatricot och ur&penn iallafall, sånt som inte finns hemma...
sen mot kvällen går tåget hem, till tråkiga östersund igen, som tur är kommer älsklingarna upp på onsdag, tur man har ngt att se fram emot.

det var andra natten jag drömde att patrik satt i ett grupprum på skolan som var knallrosa och höll om magen på en tjej som var gravid inatt, hahaha det är så himla läskigt, kind of funny, men vad ska det betyda liksom!? känner inte igen bruden alls heller liksom.

hörde att det skulle bli klassfest framöver, fett najs fan.
längesen man träffade alla gangsters från högstadiet nu,
kanske är på tiden? kasta lite grahamsbullar och grejer igen,  åh vad jag saknar det.
men nioe liksom, vad fan är de? ;)
man kan inte få byta ut tiden som är nu emot då? snällaaaa...

fan det är ngn som fyller år idag, men jag har glömt vem det är, och inte fanns de på fejjan heller (FUSK) haha...
eller är det imorgon? eller på lördag kanske, äsch vafan, skitsamma. det är antagligen en människa som skiter i mig, annars skulle jag kommit ihåg det, så varför ska jag komma ihåg liksom? kommer garanterat sätta mig rakt upp inatt och säga just det, så var det. hahaha, ganska typiskt mig.
eller är det pride-paraden i bhp på lördag jag tänker på? nej, jag vet inte. orkar inte fundera...
jo nu slog det mig, hahahaha, trodde det var viktigare än så, hahaha, jag är ganska rolig faktiskt.

aja, dax att pysa härifrån.
längtar efter min lillasyster också, hon åkte ju till ljungdalen förra måndagen,
sen åkte jag till falun, så nu ska jag ta och åka hem till henne imorgon, det är ganska skönt att vi har bättre kontakt nu än vi någonsin haft. men det kanske är som vi tror, att det måste till några respektlösa jävlar för att man ska veta hur mycket man älskar varandra, och vad man betyder för varandra.




jag älskar dig lillgumman min



Trodde du mitt hjärta slog sitt sista slag för dig?
Trodde du jag föll med alla tårar?
Jag gör dig besviken, för jag står här trots allt.
Med huvet högt och blicken klar , så möter jag en helt ny dag.
Äntligen, känns det som om livet börjar om igen, sakta fylls mitt inre utav ljus igen.
Jag sörjde dina svek, men för dig var allt en lek.
Vår historia är historia, äntligen

xoxo, nu blir det NCIS, ge mig diNozzo ffs!
oh, and btw! nu vet jag vad & vart jag ska gadda, äntligen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback