fede speranza amore

var och lämnade blod imorse, de gick inte så jättebra....
senare åkte jag mot tatuerarstudio, nu var de dax!
marre mötte mig där och höll mig I handen, eftersom jag så duktigt svimmade 2 ggr.. men nu är den där!
den står för mycket i mitt liv, jag är supernöjd!





sen var jag & marre in till stan och shoppade!
en tröja, skor, nail-kit, glittriga fjortisglasögon vet inte vad dom heter, dom med ränder, men mina var iaf fett snygg, dok köpte jag mina på RUT.M.F.L och när jag kom ut hade dom ett par lika i tattarståndet... suck.


ikväll blir de stråket med ida & marre, fett kul!
i övermorgon kommer mina hjärtan, längtar!


snyggt gumman :) hihi duktigt av dig som svimmade två ggr ;) haha

2009-07-27 | 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback