fyra

Fyra tv program jag brukar se:
unga mödrar
NCIS
oskyldigt dömd
paradise Hotel

Fyra saker jag gjorde i går:
tjänade pengar
bokade tid för tatuering
yran-pride
pratade med älsklingsemma

Fyra saker jag längtar till:
yran
imorgon
onsdag
studenten

Fyra saker jag avskyr:
getingar
humlor
trollsländor
tårar

Fyra saker jag tycker om att göra
:
vara i stockholm
köpa skor & väskor
skriva
festa

Fyra saker jag åt i går:
salsa
mannagrynsgröt
mentos
äpple


imorse tog jag sovmorgon, otroligt skönt och det var längesen jag kände att jag sovit ut.
sen åkte jag & pappa in till stan och köpte en ny telefon, jag säger fett bra!
ska ladda upp en bildserie med telefoner jag haft sen jag började på högstadiet, om jag kommer ihåg alla.. haha.
mandaälsklingen ringde nyss, längtar tills dom kommer, längtar av hela mitt hjärta!
ikväll ska vi äta lax, ulrika hade något recept som tydligen var gott, men jag tkr inte om lax, men man får väll försöka.
hade världens myskväll igår, hur skönt som helst. jag & cornelia kollade på änglar och demoner, bra film men man måste hänga med exakt hela tiden, så vi fick spola tillbaka några gåner, hahaha.
detta är sick, kommer bara ihåg tolv telefoner jag haft på senaste tiden, så det var inge roligt med bildserie...

nej, nu ska jag göra något annat.
imorgon är det dags, pirr pirr.
over and out bitches!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback