välkommen yran 2009

idag har jag jobbat, länge...
nu är jag hemma med cevin, som vart överfallen av en annan hund idag, stackars gubben :(
nu är det inte många timmar kvar tills dom kommer, tills dom är här med mig igen mina älskade vänner,
sen leker mitt liv några dagar, vi kanske åker till stråket ikväll, annars stannar vi hemma och smuttar vin och myser.

tänkte på en sak på jobbet idag..
en föredetta killkompis till mig sa en gång att han inte tyckte att man behöver vara bög bara för att man tycker en kille ser bra ut, och jag tror det är det smartaste han har sagt faktiskt, och det är sant. samma sak med oss tjejer, vi är väll inte lesbiska bara för att vi tycker en tjej ser bra ut? fast dessvärre är det nog så i samhället att det är konstigare om en kille säger att en annan kille är snygg, än om en tjej säger att en annan tjej är snygg. ibland är det konstigt tycker jag...

imorgon börjar yran, jag säger fett bra!
sahara hotnights, takida, sugarplum fairy, anna ternheim och titiyo står nog på scemat, men som varje år ser man väll fem minuter sammanlagt.. hahaha.

nu ska jag och cevin gå ner till sjön en sväng, solen lyser!



hade absolut inga snyggare bilder, xoxo!





världens bästa lars winnerbäck, han har gjort världen bästa låt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback