lyckad resa

framme i falun nu, superskönt.
var i gävle en stund, gävle är mys.
kollade precis på sjukhuset, en kille på sjutton år som fått cancer i bröstkorgen, då är de nästan att tårarna rinner.
ikväll är de några band som ska spela borta vid lilltorpet, myspys.
imorgon är det cruising, weheey!
ikväll är det programet paris new BFF, haha förlåt men fan I LOVE IT, man får ju garva som tusan.


imorse när jag & anna var på tågstatioen kl 06.00 var det någon som knackade mig på axeln, jag tänkte vem fan mer än jag är okristet vaken nu? men det var patrik som stod där, har aldrig sett patrik så tidigt på morgonen, eller sent på natten kanske man ska säga.. haha, men de var trevligt att träffa honom igen, har inte sett honom sen vi slutade skolan för över en månad sen. resan till gotland hade tydligen inte blivit av, men så är det väll när killar ska göra något, haha.

nu ska jag baka brownies, får se om jag lyckas.
sen blir det en liten båttur :)

xoxo




men...... du bara drar ju! :(

2009-07-21 | 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback