jag hatar barnavdelningen



du släckte alla ljus den natten, och jag minns varje sekund


imorse åkte jag till jobbet med pappa & ulrika, det spöregnade men det var mysigt.
jag var otroligt trött och somnade med ytterkläderna på innan vi åkte.
det var sista dagen på jobbet idag, så nu har jag sommarlov, känns underbart.
hann hem en sväng innan vi åker till falun, det är därför jag skriver nu!
pappa och ulrika åker till umeå över helgen, och kanske kommer dom hem med en liten shetland sheepdog till familjen.



idag skulle jag åka upp på barnavdelningen och hämta kläder till ester, hon är så liten.
det var fan jobbigt, varje steg tog emot, jag började kallsvettas och må illa, dit går jag INTE igen.
sen min bacillskräck som jag dragit på mig på sjukhuset, haha jag tror att allt jag tar i är smittat av typ HIV.
jag spritar händerna exakt hela tiden, och när jag ska åka hiss så trycker jag på hissknappen med tröjan liksom, inte med fingret. jag tar i alla dörrhandtag med tröjan, och öppnar inte med handen, haha sjukt tjej.

nu ska vi åka.
ha en trevlig helg, och mina vänner, sup luuuugnt!

jag vill ha en framtid som glömmer, jag vill ha en framtid utan dig




puss på dig!

2009-07-12 | 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback