it's all about lady gaga

jag kan fortfarande inte fatta att lady gaga kommer till östersund,
jag är fortfarande överväldigad, och jag längtar så mycket så jag snart spricker,
längtar nästan lika mycket som jag längtar efter mina älskade nollåttor, big love.



åkte med ulrika till jobbet imorse, moped-skrället är fortfarande konstig.
jobbade med therese och elisabeth idag, det är det bästa, har alltid så roligt då.
träffade sandra en sväng innan jag åkte hem, vi pratade lite allmänt och jag sa att jag skulle göra kejsarsnitt,
och då sa hon: '' ja det gjorde mamma med, men det var för det var så många ''
hahahaha, jag skrattade oavbrutet i fyra timmar typ.
sen tog jag bussen hem, muttrandes över det värdelösa vädret...

min sms-konversation med miccis imorse fick mig verkligen att fundera på hur smart jag egentligen är...
m: vaken?
f: japp, jag jobbar. alltid vaken!
m: okej. när slutar dudå?
f: klockan ett, sista veckan nu också, sen ska jag ha sommarlov!
m: fan också. jag som ville bada idag!
f: men kära vän, det regnar typ ute, fett kallt.
m: men vafan, haha. på storsjöbadet...
tror jag på största allvar att man bara badar ute på sommaren? hahaha, kära nån.

försöker att uppdatera mobilen genom internet nu, men jag är så idiotiskt oteknisk så det finns inte.
just nu önskar jag att det hade varit för ett år sen, så jag hade kunnat ringt och fått lite hjälp, men det går inte, efter mina vänner är lika inkompetenta när det gäller teknik som jag, eller man kanske skulle ringa lotta? nej, hon kan nog inte heller... borde ringa danne, som jobbar med sånt, men jag skiter i det nu, kastar ut telefonen genom fönstret istället, enklast så.

förstår inte varför alla har så roligt åt mina vita leggings sen i helgen, nu ska dom få en egen facebookgrupp också,
hahaha. men som jag älskar att säga, vad gör man inte för att andra ska kunna roa sig.



jag skulle kunna göra vad som helst för att kunna klippa kuken av dessa människor,
hur fan kan man?
jag tror inte det finns något som gör mig så irriterad som detta, såna här idiotiska påhitt,
för helvete gå hem och runka istället, morr...

har hållt på att fixa på rummet sen jag kom hem, börjar komma ikapp med alla bilder och sånt igen nu,
men det är några dagars fix kvar tror jag..
efter maten ska jag övningsköra till odensala, så för ert eget  bästa håller inne! hahaha.
jag ska till hanna och mysa, vi ska ligga i crossbussen och prata inatt, sen ska vi ut och gangstra i odensala,
precis som en natt förra sommaren som jag utan tvekan minns, hahaha, min käre watson!

nu ska jag hjälpa till lite med maten, men först ska jag försöka mig på telefongrejen igen, suck.
justdet, måste ringa emmaminälsklingtrefemma också.

'' du förtjänar en nominering för rollen du spelade ''



ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback