lågvarv

trött, tröttare, tröttast...
dessutom är det sämst väder, och kommer vara resten av veckan.
ikväll ska jag kolla på dokumentären om anna nichole smith, sen ska jag fan somna i soffan.

mitt liv går på lågvarv just nu, lite tråkigt att mina vänner inte tror mig när jag säger att jag kommit över det som varit tungt förut faktiskt, men men..



jag skulle vilja åka ungefär sexton mil söderut eller vad det är, och stanna där föralltid, jag kan inte sluta tänka på dig...
imorgon ska jag åka på djuraffären tror jag, vet inte vad det blir för något, men något måste det bli iaf.
i veckan bor jag & lillasyster ensam hemma i marieby, fan vad skönt.

nu ska jag packa upp lite grejjer, och låtsas som att jag kan sjunga!

fuck you älskling





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback