ny säng, alltid bra.

igår kom miccis och hämtade mig med bilen, nu har hon också körkort, grattis min vän!
mitt körkort, ja... de ska jag väll också ta tag i, något år..
badade i sjön igår, fyfan vad kallt det var, men jag ska göra ett nytt försök snart igen, kanske blir det lite vattenskoter & jetski med systrarna, tjohoo!

hjälpte mamma imorse med att flytta saker till aspås, susanne som ska flytta, har aldrig varit i aspås förut, det var ganka..öde!
sen åkte vi och köpte en ny säng till mig, en höj och sänkbar, gud vad skönt jag ska sova nu! perfekt när man ska kolla på film också!

imorgon ska jag på stan med mamma, det ska bli najs, dessutom hade jag mycket mer pengar än jag trodde så makeupstore, here i come!

på torsdag ska jag till dr.bååt och göra allergitester, måste kolla om jag är allergisk mot cevin,
och om jag är det, kommer jag gråta floder, usch.

sen kommer fredagen, då är det dags för fekke! jippi!


räknar ner dagarna inför yranveckan, snart kommer mina underbara söderbor, puss




nu ska jag och lillebror bege oss till sjön, plask plask!

xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback