kom hem habibi

idag känner jag några som fyller år, happy birthday!
när blire fest på lötbacken tro? ;)


åkte in till stan med mamma imorse, eftersom hanna lämnat mig kvar i den här ruttna staden medan hon åkte till stugan, men på fredag morgonen kommer hon hem till mig, då ska vi mysa hela dagen innan vi ska till ida, underbart.
köpte en klänning på stan idag, en jeanskjol och ett par vita trekvarts-jeans typ.  sen blev det även en rough och två stycken eyedust, men det kommer på brevlådan ändra imorgon eller på fredag, längtar!

idag har vi åkt vattenskoter och jetski, och nu vet jag vad skillnaden är!
jag är inte direkt duktig, men wtf, de blir bättre!

jag och mamma åkte ut till rödhuset idag, fixade iordning allting där, jag dammsög dasset som var fullt med hö,
hahaha. nu ser det ut som ett gammaldags  dass, så mysigt så.
längtar tills yran nu, efter mina underbaringar, dagarna går bara segare & segare..

imorgon är det dags för pricktest, jag är typ nervös.
nu ska jag gå och sova en stund på bryggan, är jättetrött.



otroligt nog längtar jag efter skidåkning, tänk om man kunde åka skidor på sommaren, typ nerför gräsmattan?
nej... jag och mitt önsketänkande.
saknar hanna, ta och kom hem från din skitstuga nu, jag behöver dig här på bryggan, i solen med hawaiian tropic, great!

xoxo



ny design? ;) snygg!! :) kram

2009-07-15 | 22:50:32

hej men hörrö! Hur gick det hos doktorn då? pricktest?

2009-07-17 | 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback