orup va?

sitter i falun, det småregnar lite, men det är så mysigt ändå.
idag har det åskat så sjukt mycket, hela huset skakade, jag låg i soffan och blundade..
badning skulle det vara idag också, eller molly halkade i och moa skulle hjälpa henne upp, och halkade i själv.
hahaha.

nu är det nog dax för middag snart, är superhungrig.
har suttit vid sjön och druckit någon cider med carina, tjyvrökt lite medan de andra var och plockade massa hjortron.
önskar att jag fick träffa carina varje dag, mår absolut bäst med henne.

hunden i umeå,  som pappa & ulrika just nu är med, heter kevin, och han var inte så liten, men han var supersöt ändå,
hoppas verkligen han får följa med hem!

idag har jag lyssnat på orup, ganska najs karl det. hahah



fyfan, jag kan inte sluta skratta...
men  vad annat väntas när man typ fortfarande är full klockan tolv på dagen, OMG!

skönt nog såg jag att datorn själv analyserar vän-grejen på facebook, andas uuuut...

hejdå

vårt gräl tog veckor, ropen blandades med gråten
och jag blev grundligt jämförd med din fina vän
usch





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback