odensala-morgon


vaknade i odensala imorse, efter en total-rolig, galen och mysig natt,
fortfarande ont i magen och shit, fan vad less jag är nu.
åkte aldrig och jobbade, mådde inte tillräckligt bra.
hoppas jag mår bättre tills imorgon, så jag kan jobba de sista dagarna nu, bara torsdag & fredag kvar.
efter jobbet på fredag åker jag till falun, supermysigt ska det bli, skönt att komma bort lite.

idag släppte jag några tårar, och sen släppte jag vincent rasmus johan larry yngve gary fri i naturen.
han hoppar bara runt på gården, men han kan sticka om han vill, min älskade lilla plutt.



så nu ska jag se mig runt efter en kanin, möjligtvis några marsvin, ingen hare den här gången.
tror jag har hittat min lilla kanin-pärla, just nu heter han oskar.
men jag vill inte att han ska heta oskar, så jag ska fundera ut någon annat snyggt!
men här är han iallafall, sötaste jag sett!




har förövrigt börjat acceptera ordet nice nu, eller det går bättre..
det brinner inte ihop när någon säger eller skriver det iallafall,
dessutom skrev jag det själv när jag snackade med johan på msn idag,
eller jag skrev najs, det ser snyggare ut än nice, jag hatar fortfarande nice, haha.

jag måste fixa en ny msn, och jag måste fixa min telefon.
men nu ska jag laga klart maten jag börjat gjort! köttfärsås och spaggisar!


I wanted to kiss you,
But if I did then I might miss you, babe
It's complicated and stupid..





fick lite bilder av ulliz sen släktträffen idag också,
tänker inte lägga upp alla, eftersom några är lite....speciella.




jag och anton har en pratstund, hahaha.
eller så ska vi skåla, man vet ju aldrig.
men om jag minns rätt, är det något helt annat, haha.




clean bild på mig och ulliz, nyktra och fräscha!


nu måste jag verkligen göra klart maten,
pappa blir galen!

xoxo darlings



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback