är det du?

sedan senaste uppdateringen måste jag väll börja med, för tomas skull att avslöja hur pricktestet gick.
jag är allergisk mot häst, katt, kanin, marsvin, hamster, fåglar & smådjur, gjorde lite utslag mot hundar, men det var nästintill ovbetydligt, så cevin han blir kvar. dock ska han bo i ås nästa vecka, hos thorells, eftersom pappa, ulrika, molly, cornelia & hampus åker på semester och jag, olle & moa stannar hos mamma.

sist jag skrev skulle vi ut på sjön tror jag det var, men efter det blev det kaostiskt.
kollade ut genom fönstret och vattenskotern håller på att sjunka.
olle, molly & tobbe försöker förgäves dra i den, men det gick inte, så det var bara att springa ner och dyka i.
efter någon timme, då en viss idiot till kille suttit på bryggan bredvid och kollat på oss medan vi typ frös ihjäl i vattnet fick vi upp den på land, och då slog jag huvudet i motorkåpan så hela skiten sprack, ja det gjorde ont, aj.
dessutom var vi på badet i förrgår, då slog jag också huvudet, fan vilken otur min stackars nöt har.

igår åkte jag och hämtade hanna när hon kom med bussen, sen åkte vi hem till henne någon timme för att sedan gå på stan en sväng, köpte lite underkläder, sminkborttagning, hudkräm och grejer. sen åkte vi tillbaka hem till mig, sen hämtade miccis oss och vi for till henne för att göra oss iordning inför kvällens bravader, tjejfest hos ida! (richard & marcus räknas inte....)
hade jättetrevligt förutom att någon drack upp mina två sista xcider, men jag börjar nästan bli van nu typ.
drömde något jättehemskt inatt, jag har aldrig kallsvettats så mycket tror jag, rösten ekar fortfarande i mitt huvud, jag känner igen den, men jag kan inte placera den, det är så sjukt hemskt, och den sitter i mitt huvud hela tiden..

är det du?
ja, eller vem är jag?
det är du, du som har förlorat din bästa vän
vem är du?
det är jag, jag som vet
lämna mig ifred, jag klarar mig själv
det är en inbillning, du bara tror, du kommer inse det snart


sen ringde henkes mobiltelefon och jag vaknade vettskrämd, sen somnade jag om.
sen vaknade jag igen hos miccis 14.30 idag, ja ni läser rätt, så länge sov jag!
åkte hem och duschade, bytte om, och åt lunch/middag med lillebror, sen kom amanda och hämtade mig, dags för harry potter på bio med sandra och lotta! den var väll helt okej, lite besviken på vissa saker bara, är inte säker på att alla har sett den, så jag avslöjar ingenting tror jag.

nu sitter jag och lyssnar på rock the night, längtar efter mina underbara söderbor.
nu ska jag städa lite ute på mitt rum, sen ska jag kika på gränslös kärlek igen, världens bästa film.
jag fastnade för ett citat ur filmen, ska kolla upp de och skriva in de sen.

sixteen days have past, i'm still thinkin' of you day and night, i'm fucking ebriated






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback