vem lämnade vem egentligen?

oh herregud vad jag inte mår bra idag..
jag som vanligtvis brukar kunna styra över alkoholintaget lyckades dricka lite för mycket igår!
den synden får man sota för idag, för såhär dåligt har jag aldrig mått i hela mitt liv tror jag.

men gårdagskvällen var riktigt rolig faktiskt, tack allihopa! :D
men som vid alla andra festliga tillfällen har jag saker att fundera över dagen efter.. blä..

jag är så jävla hungrig, men när jag tänker på mat då spyr jag, ganska jobbigt va?
nu längtar jag tills moa kommer hem, jag behöver prata med någon, och jag vill höra hur allting gick igår efter att hon blivit slagen på en fest? arg storasyster...

denize smsade imorse och berättade att hon fått en minidator av sin papi i julklapp,
jag vill också ha en.. kanske ska köpa en på mellandagsrean? men då kommer jag inte ha råd att åka på nyår, äsch de ordnar sig nog..




idag lyssnar jag på thåström & melissa horn.. hela dagen lång!


Jag grät och vi kysstes fast jag borde ha bett dig att gå,
och jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå.
Vem, lämnade vem?
Vem, lämnade vem?
Jag är inte över dig än

vad ska du göra på nyår? :)

2009-12-21 | 09:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback