jag hatar dig, jag älskar dig, jag glömmer dig, jag saknar dig..

manda hoppade in i duschen, emma drog hem och skulle hjälpa till att flytta, hoppas hon kommer tillbaka och hänger på till uppsala sen! jag och manda ska göra oss iordning sen ska vi dricka vin & kolla på bonde söker fru, vilken underbar blandning!

jag snodde mandas USB-kabel så nu kan jag slänga in lite bilder iallafall, enjoy!









 

 

 


 

 

 














































that's all i wanna show, in public..

hahahaha!
bilder från ikväll lägger jag upp imorgon, eller något annat år!

nu är det vin & bonde söker fru!


VEMS NYCKELKNIPPA????

de vare värsta ja sett,den behöver ju en egen rygga ju hahahahahahahaha...

2009-12-03 | 09:25:28

svar: det är min nyckelknippa, hahaha!

2009-12-03 | 16:35:13

åh frida, jag saknar dig så sjuukt mycket! kan vi inte ses nån helg framöver? puss älsk<3

2009-12-03 | 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback