tjoho godnatt

på stan idag köpte jag inget balsam eftersom det var slut!
men jag köpte en kofta, en tröja, en väst, ett armband och underkläder istället,
samt tobak till nyår! 300 spänn, fyfan vad det kändes ovärt..

vid två drog vi upp till södra gröngatan och sen spelade hela släkten brännboll i snön.
sjukt roligt och jag skrattade så himla mycket!
och ikväll fick jag äntligen träffa jocke igen, det gav sån ro i kroppen att äntligen få krama om honom igen, usch jag hatar att behöva vara tusen mil från honom jämt.. men vi tog igen lite tid och låg och pratade och skrattade iallafall, men vi ska träffas några tillfällen igen iallafall innan han åker igen den tionde januari, uscha..
sen blev det middag och sen korkades vinflaskorna upp, lika trevligt som vanligt! det spårade väll kanske lite när min kusin ville att vi skulle gifta oss och höll predikan om att kusingiftermål var lagliga i sverige! sen skulle jag följa med när han skulle på toa och grejer.. hahahaha , jag & hans tjej som förövrigt är världens underbaraste tutti satt mest och garvade åt honom!
sen var det såklart lite musikqiuz där ett tag, det är en tävling som faller mig bra i smaken, något jag är väldigt duktig på faktiskt! alla satt bara och skakade på huvudet när jag skrek både titel och artist två sekunder in i låten.. haha!

men nu efter många vinglas, roliga historier, kondomer i julgranen, dansning till macarena, halkning bakom soffan, överlägsen utklassning och halsbrytande skratt så ska jag snart sova! det är ju faktiskt en morgondag.. men först ska jag borsta tänderna för att sen prata i telefon med en herre som förvirrar mig.. åh!
imorgon jag ska först sova så länge jag bara kan, sen ska jag kolla på några avsnitt av svensson svensson, sen ska jag packa klart! på måndag åker jag till vikky för att börja den roliga trippen över nyår :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback