tidsfördriv

ibland kommer det kommentarer som man faktiskt ler åt, 
det roliga är att största delen av dem som läser har jag ingen aning om vilka det är..

 


nu ska jag skriva en lista som jag kopierade från lillasyster,
vi har förövrigt bakat och stått i länge nu, och snart är de peter jöbacks julkonsert, mysigt!
efter det blir det andra avenyn!

Någon som...
Förstår dig: hanna.
Alltid finns där: vikky, ida & denize.
Du saknar: emil.
Du hatar: en föredetta bästa vän.
Du ser upp till: sussi
Du alltid har kul med: emma, manda & ida
Du saknar att umgås med: malin dahlström
Du litar på: amanda
Som har svikit dig: daniel
Bra killkompis: johan löfgren & jens åblad
Som har stått dig väldigt nära: maria nordström
Som alltid gör dig glad: moa

 Vem..
Kramade dig senast: hampus
Pussade dig senast: emil
Ringde dig senast: ninni
Ringde du senast: pappa
Var hemma hos dig senast: hanna
Var du hemma hos senast: mamma

Har du..
Några kärleksproblem: ja, det räcker och blir över
Ätit något idag: ja
Pratat med någon idag: ja
Gråtit idag: nej
Skrattat idag: ja


Jag..
Är singel:  ja
Vill ha: pengar
Är rädd för att bli övergiven: ja
Svär ofta: alldeles för ofta
Sjunger i duschen:  ja
Är en morgon person: ja
Skulle du kunna ha pyjamas på mig i skolan: ja
Är kär i kärleken: ja
Skrattar åt mina egna skämt: ja, dom är bäst
Vill ha barn: ja
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: ja

Har du...
Glasögon/linser: ja
Pojk/flickvän: ja, jag har min kära fruga
Jobb: nej
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: nja
Varit kär: är?
Gjort något olagligt: ja
Brutit ett ben: ja
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov: nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: nej
En hemlighet som ingen vet: ja
Sovit en hel dag: nej
Somnat gråtande: ja

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln: ja
Ha ångest: ja
Drömma mardrömmar: ja
Klä dig i svart: ja
Lita på folk: ja


Sista person som..
Sov i din säng: jag?
Fick dig att gråta: kärleken
Skrek på dig: molly
Du fick sms från: johan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback