söndag, varför är det ett så tråkigt namn?

hockeymatchen som lillebror spelade idag var sååå spännande,
men tyvärr var vi tvungen att åka lite tidigare eftersom morbror lars skulle komma och hjälpa oss installera kaminen typ, så nu är han här och det är alltid lika trevligt :)

nu ska jag snart göra mig klar och vänta på att sandra ska hämta mig,
vi ska se new moon med lotta ikväll, åh jag har verkligen LÄNGTAT efter att få se filmen, så äntligen!

veckan som kommer blir det bara två dagar skola ungefär,
tänkte börja med min pyskologiuppgift som ska redovisas både skriftligt och muntligt nästa vecka, huvva!



vet ni brudar jag tycker det är mycket bättre såhär,
jag tycker inte om stämningen som är nu, och jag orkar inte med de mer..
det är ju fan svinjobbigt att vara i skolan när det ska vara såhär, i fucking hate it!
vi sju kommer alltid bestå, vad hände med det?

förvörigt så har jag äntligen fått den hårfärg jag vill ha,
måste dock klippa mig, men det får vänta!

imorgon ska jag åka till pappa, pappa-vecka varannan vecka som sagt!
får se om johan, jens, tom & gunnar kommer upp på torsdag, annars kommer dom på fredag! men då är jag inte hemma!
på fredag morgon åker jag, mamma, anna, olle & agnes till stockholm,
moa & molly flyger ner på fredag eftermiddag eftersom moa ska vara lucia  på fredag morgon,
på kvällen ska jag på harry's med brudarna och på lördag är det femtioårsfest! full rulle, alkoholist-bulle!

nu ska jag säga hejdå till morbror,
sen kramas lite med mamma innan jag åker bort några timmar!




just det!
lars winnerbäck till yran 2010, yes!

åh, vilka fina klänningar alla har på sig! :)

2009-12-06 | 15:45:54

håller med dig, det är sjukt tråkigt..

2009-12-06 | 15:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback