sömnlösheten kommer tillbaka..

nej! jag kan inte sova nu igen..
börjar bli väldigt less på dessa nätter nu, när man bara ligger och tänker, vrider och vänder sig i sängen och bara önskar att man får somna.. men icke!
har iallafall kommit fram till vad min nästa tatuering blir, och det blir inget av de jag lagt fram som förslag förut.. det blir något som delvis har med mig att göra, men ändå inte, men förjävla snyggt iallafall.. och nej, ni får varken veta vad, var eller när! det förblir hemligt..

och idag är det ju faktiskt så att min föredetta absolut bästa och underbaraste vän fyller arton år,
och även om allting är jävligt annorlunda nu så hoppas jag ändå att du får en bra dag
johan, och grattis.



nu ska jag lägga upp en lista så jag kan trötta ut mig själv och förhoppningsvis somna någon gång!

DU..
Smeknamn: fiffi, friden, frideri & fiffen.
Födelsedag: sjätte juni.
Bor: marieby & grytan.
Arbete: jag pluggar fortfarande..


FAVORIT…
Färg: svart!
Plats: stockholm.
Drog: snus?
Fordon: moppe-ränderna går aldrig ur..
Film: titanic.
Djur: ninis.
Affär: body shop.
Serie: oskyldigt dömd, andra avenyn, riverside, dhw, house & NCIS.
Café: 60's.
Skor: converse eller höga stövlar.


BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: ja.
Gnälla: ja, ibland.
Skrika: ja.
Sova: ja.
Drömma mardrömmar: ja.
Drömma sexdrömmar: det händer.
Försöka vara annorlunda: hoppas inte det.
Klä dig i svart: ja.
Ha sex: nej förfan, jag är oskuld!
Hata folk: ja.
Lita på folk: ja.


NÄR…
Åt du senast: för några timmar senast.
Läste du en bok senast: oj, längesen.
Var du på konsert senast: minns inte.
Köpte du något senast: igår.
Kysste du någon senast: i lördags.
Svor du senast: nyss.
Sjöng du senast: nyss.
Klagade du senast: idag.
Är det sommar: nästa år.


VEM…

Saknar du: manda, emma, ida, johan & jens!
Rörde dig sist: molly.
Kysste dig sist: emil.
Gjorde dig riktigt glad senast: hanna.
Fick du sms från senast: hanna.


HAR DU…

För många vänner: det kan man inte.
Tvångstankar: ja.
Någon annan psykisk sjukdom: nej det tror jag då inte.
Färgat håret: för många gånger.
Brutit några ben: ja.
Några piercings: ja.
Egen dator: ja.
Gjort bort dig rejält: ja.
Bra självförtroende: nja.
Kysst någon: ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja.
Varit kär: ja.
Blivit kär i någon på nätet: nej.
Dumpat någon: ja.
Blivit dumpad: ja.
Velat vara otrogen: haha.


HUR….
Går du: snett.
Fördriver du tiden: lyssnar på musik.
Mycket pengar har du: inte så många hundringar tror jag..
Tjänar du pengar: jag jobbar svart.
Ofta diskar du: aldrig.
Ofta städar du: ofta.
Ofta träffar du din familj: varje dag.
Mycket äter du: för mycket.


ÄR DU..
Förstående: ja.
Öppensinnad: ja.
Arrogant: ja.
Osäker: nej.
Blyg: nej.
Smart: nej.
Sentimental: ja.
Pratglad: ja.

nu får det vara nog! godnatt...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback