sömnlösa nätter

nej! det går verkligen inte sova..
jag har vridit och vänt på mig, provat med en & två kuddar, men täcke och utan täcke.. la mig med huvudet i fotändan, drack vatten och gick på toa, öppnade fönstret och stängde det, drack lite mer vatten.. provade all möjlig musik, provade utan.. men jag kan inte sova!

tar och roar mig med en lista jag snodde av jessica! tss..

Namn: frida maria fridell

Piercingar: läppen, skulle haft två i läppen men det slutade tagiskt..

Tatueringar: ja faktiskt! men den glömmer jag bort att jag har rätt ofta..

Längd: 164 kanske?

Skostorlek: 38 brukar fungera bra.

hårfärg: brownie.

Är du Kär i Någon: jag tror tyvärr det, inget jag valt själv..

Önskar du att du bodde Någon Annanstans: av hela mitt hjärta!

Tanker du på självmord: nej, inte längre..

Tycker Andra Att du är attraktiv: jafan!

Dricker du: ja det gör jag.

Använder du droger: ja, så ofta jag bara kan! kokain är nice, men spice är bäst.. klart som fan jag inte tar droger! (men jag vet några tjejer som flinar åt internskämtet spice just nu)

Röker du: när det är fest då röker jag alldeles för mycket.

Vilket Schampo Använder du: dove, den rosa flaskan.

Vilken Parfym Använder du: Love från bodyshop gäller just nu.

Vad är du rädd för: höjder!

Gillar du att Tvätta: ja, mina egna kläder!



Din första:

Operation: halsmandlarna rök för ett par år sen.

Första piercingen: läppen, jag tycker inte att hål i öronen är en piercing...

Första priset: hovdestörten kanske?

Första Sporten du började med: fotbollen var nog innan ridningen.

Första husdjuret: kaniner såklart, kajsa & mimmi!

Första semestern: grekland är det jag kommer på.

Första konserten: westlife i globen.



Just nu:

Äter du: ingenting.

Dricker du: ingenting.

Ska du: egentligen sova!

Lyssnar du på: meet me halfway - black eyed peas

Väntar du på: att jag ska bli trött.

Tittar du  på: datorskärmen.

här på du på dig: underkläder och huvtröja.


Din framtid:

Barn: två tvillingtjejer.

Giftermål: haha aldrig i livet! det finns en möjlighet, om ed westwick vill gifta sig med mig.

Karriär: jag ska skära i människor en vacker dag!



Har du någonsin:

kysst en främling: ja.

tappat bort Glasögon / linser: glasögon ett antal gånger..

brutit Ett ben: ja.

rymt hemifrån: varför rymma från något man trivs i?

röntgats: ja.

gråtit när någon dött: ja.



Tror du på:

Gud: nja, jag tror på en högre makt typ.

Mirakel: nej.

Aliens: ja.

Magi: ja.

Himlen: ja, nangijala såklart!

Tomten: ja, absolut.

Änglar: ja.


Senaste:

Film du hyrde: någon hemsk skräckfilm.

Film du köpte: vet inte, men mamma köpte senaste harrypotter-filmen nyss!

Låten du laddade ner: ojj, det var längesen.

Personen som ringde dig: mamma.

TV-program du tittade på:
andra avenyn.

Personen du tänkte på: inte värd att nämnas.



För eller emot:

Långdistansförhållanden: så jävla emot just nu!

Utnyttja Någon: emot?

Självmord: den frågan tar jag inte ställning till.

Att använda droger: emot.

Köra onykter: emot.

förhållanden: ganska emot det också just nu!


Favorit:

mat: pölsa.

sak att göra: skratta.

Dryck: mjölk.

Bil: cp-grodan!


Har du nånsin:

Ljugit för någon: jajamen.

Varit i slagsmål: haha nej, inget seriöst.. jag hatar ju folk som slåss!

Blivit Arresterad: nej, jag är snäll.



Antal:

gånger du varit kär: två.. fast en skulle jag vilja räkna bort men då fuskar jag.

gånger ditt hjärta brustit: på riktigt? en gång..

hjärtan brustit på grund av dej: ingen hoppas jag? 

ärr du har på kroppen: men vafan.. sjutton stycken vad jag vet.



Senaste:

Tidning du läste: öp.

Personen du fick mail av: bobby.

Personen du fick brev av: vecko révyn, en räkning! men den fick pappa..

Personen du fick sms av: mamma.

Saken du köpte: julklappar.


Övrigt:

Vad har du gjort idag: shoppat en massa!

Var det kul: otroligt.

Hur tidigt stiger du upp: halv sex!

Gillar du att slåss: jag hatar folk som slåss.

Vad ska du göra ikväll: försöka sova!

Är du seriös: haha, det är väldigt sällan..

Var har du ont: ryggen!

Använder du hårspray: alldeles för mycket!

Kan du stå på händer: ja, någon sekund kan jag nog det.





åhh... nu måste jag verkligen försöka sova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback