snö

imorse när vi kom då sken solen, nu snöar det..?

har varit på stan typ hela dagen, ätit god lunch och kollat runt.
hittade en superfin kavaj till nyår på zara, men den kostade fan 600 spänn..
fick iallfall en sjukt snygg väska av mamma & anna, tack så mycket! dessutom ska jag hämta min andra nya väska hos manda.. hahaha, väskfreak?

på eftermiddagen mötte jag upp emma på hötorget, skönt att träffas igen.
sen gick vi och hämtade ut våra väskor och åkte ut till vällingby och helgens hem.
nu sitter jag här och ska platta håret snart, sen bege mig till manda på förfest! hennes farmor bjuder på vin, hur noice är inte det!?

dagens roligaste hittills blir:
- men hörni.. om man är heterosexuell, tycker man om andra då?

kvart över sex ska vi hämta småsytrarna på flygplatsen,
eftersom moa vart lucia så var dom tvungen att åka senare än oss, men så är det ibland!


hörde att vi fått en filosofiuppgift idag.. aldrig i livet! jag har fan kämpat så tårarna nästan runnit med psykologiuppgiften, så nu orkar jag inge mer.. blääää...

nu ligger mamma & anna och sover, så jag ska passa på att platta håret och så.
ska försöka uppdatera lite imorgon också, om jag lever.. och kanske ta lite bilder ikväll!



gose-vovven & jag inatt någon gång,
trött fiffi, gosig vovve!


och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig,
och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig,
och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig,
men du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig..



haha ljug fiffi, du och vovven någon gång under natten ? ;)

2009-12-15 | 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback