skynda frida, skynda!

men herregud... stressad tjej nummer ett det är jag just nu!
men det sket jag faktiskt i, jag brukar hinna ändå...
jag har ju inte uppdaterat sen igår, så det behövs nog en liten update!

efter skolan igår gick jag, denize & ida hem till henne för att plugga.
vi pluggade inte ett dugg, men vi åt middag och hade jättetrevligt! efter ett tag kom vikky och då spelade vi fyra thesims3 innan vi skulle åka ut till bajjan på lilla julafton. efter ett tag åkte vi premiäråket med vikky som tagit körkort ut till ICA, för att sen åka vidare till bajjan.

hos bajjan var det hur mysigt som helst! jag & tjejerna hade så kul och vi bytte julklappar. jag fick en hellokitty-neccesär av vikky, och bajjan fick duschkräm & hudkräm från LDB samt ett par örhängen av mig. ida hade köpt julklapp till sandra, små söta rosa hårspännen och massa tuggummin, och jag hjälpte henne rimma på julklappen och det vart verkligen klockrent!

detta du av mig nu får,
detta blir så fint i ditt hår.
tugga ska du också gör,
men smaska inte i fridas öra!

(smaskningen kom in för att sandra är en mästare på att smaska och för att jag sa åt sandra hela dagen att inte smaska...)

efter några timmar med glögg, pepparkakor, tjejsnack och skumtomtar så kom mica och lotta förbi en sväng. då började vi snacka gamla minnen och grejjer innan vi packade ihop oss och åkte mot stan igen.
mica släppte av mig och lotta hemma hos henne, sen tog vi bilen och jag fick premiäråka med lotta också denna kväll! vi åkte runt lite varstans och virrade nästan bort oss ett tag, men roligt var det och vi pratade om det mesta, men framför allt om killar! kändes som vi hade massvis att snacka om, och det hade vi verkligen..
efter det åkte vi tillbaka hem till henne, drack lite juice och gick och la oss och kollade på teve. vi pratade ett bra tag innan vi till slut somnade..

imorse var jag trött, tröttare, tröttast! inte nog med det så hade vi den absolut tråkigaste lektionen på hela veckan ungefär... fritidsturism!
ännu tröttare blev jag när det var dax för lunch och jag var hungrig, men det var bara snuskig fisk och något annat konstigt till lunch..
efter skolan var det svenska, men vi fixade inför julmarknaden på lördag.

jag & denize skulle göra knäck i micron, men gjorde misstaget att göra den i en tillbringare av plast.. hela skiten smälte och rann ut i micron! det var ganska roligt när vi märkte det måste jag säga...

(jag satt och la ut formar som knäcken skulle hällas i, medan denize & min fru står vid micron...)

denize: jag tror det börjar bli klart snart!
(jag kollar mot micron och ser att allting är smält och ligger på botten)
frida: men vafaaaaaaan! stäng av micron förhelvete! allting har ju smält!!
(frugan och denize vänder på sig och bara kollar in i micron och på havet av knäck som ligger på botten)
denize & frugan: oj..
(världens fnitterattack bryter ut i lärarrummet där åtta tjejer befinner sig)

sen kom både den ena och den andra åskådaren för att se detta mästerverk... och jag var så himla irriterad, åh.. jag blir typ irriterad av tanken bara nu!
men vi gjorde ny knäck iallafall, och bra blev den! och micron är numera mycket renare än innan, varsågod lärarrummet! var dock lite nervös att mina betyg skulle fara åt pipan för att micron var helt fucked up, hahah..

efter skolan mötte jag upp pappa, ulrika, moa & molly på stan.
moa & molly köpte nya skor, ulrika någon tröja tror jag det var och jag fick en ny klänning av pappsen! tack så himla mycket, jag är supernöjd :*

påväg till bilen med ulrika såg jag dubbelgångaren av en kille jag känner, eller har känt kan jag väll säga.
jag vart typ knäsvag, det var så jävla likt så det var inte klokt! det som skillde dem åt var att denna killen stod och rökte, det var typ det enda.. men helt sjukt att man kan vara så lika varandra!

jag & ulrika satt fast i p-huset på mittpunkten ett bra tag innan vi fick åka ut också,
det var ngt fel med automaten så det var väääääärldens kö, tror man blev hög på alla avgaser också typ.

nu har vi ätit middag och jag har massor att göra nu på en halvtimme innan finalen av mammas pojkar är..
jag måste packa tills imorgon, packa inför mamma-veckan nästa vecka, hänga min tvätt, städa mitt rum lite.. heja frida, heja!




efter allt du har gjort mot mig, önskar jag att jag kunde krossa dig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback