skolsköterskan

börjar med att skriva ner morgonens roligste samtalsämne..

frida: när vi var till skolsköterskan i ettan eller tvåan så sa skolsköterskan det första hon gjorde till mig:
- jag skulle vilja ta dina små söta äppelkinder och lägga dom i två små sammetsaskar!
frida, denize & sandra skrattar
sandra: men till mig sa hon på en gång:
- vad blek du är!
frida, denize & sandra skrattar ännu mer.

imorse vaknade jag 06.57 och bussen gick 07.10!
tänkte först ligga kvar och ta nio-bussen men jag klev upp och skyndade mig i racefart!
hann tillochmed bädda sängen och dricka en halv lite juice i farten.
nu sitter jag i skolan och ska egentligen läsa fittstim, men alla bloggar & facebook är mer intressant..

fick smaka någon energisnus eller vad det var av ballen, nu mår jag illa som fan.. blää..


du kommer hellre försent och har bäddat sängen än att komma i tid och inte missat bussen:p

2009-12-09 | 12:47:55

De e bra gumman att du sköter dig....;)



Puss puss

2009-12-09 | 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback