pannbiff?

känns jätteskönt att få vara med tjejerna nu,
tyckte det vart lite jobbigt hemma när de var så argt och tjafsig hela tiden... kanske behöver vara ifrån lite? ändå har jag inte varit hemma på typ tre veckor känns det som, men men..

idag gick vi till skolan och skulle ha fritidsturism, lika tråkigt som vanligt!
fick sluta tidigare iallafall, så då gick vi till andra skolan för att ha projektarbete & klassfika.
klassfikat gick bra till en början men slutade med... kaos? obehagligt iallafall...

efter skolan gick vi ner till vikky en sväng, sen mötte vi upp stefan för att gå hit till frösön för att börja planera nyår, vi har iallafall fastställt att man kommer vara fattig som en kyrkråtta efter nyår!
det kommer gå 500:- ungefär till bara alkohol, det är heeelt sinnessjukt!

nu har jag stått och gjort biffar,
men lyckades bränna dom jag stekte typ så jag gav det till tjejerna så dammsög jag istället, något jag är bra på!
nu ska vi snart äta, sen kolla på film, måla naglarna och ta hål i öronen :)

nej, nu ska vi äta brända pannbiffar..








du försvårar allting, men gör allt så mycket lättare..

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback