nattinatt



det är alltid lika fridfullt att krypa ner i hellokitty-sängkläderna (som självklart är röda nu eftersom det snart är jul) med snutten och sova!
jag håller fortfarande fast vid att det inte finns några problem när man sover..
dessutom drömmer jag mycket mindre marddrömmar nu för tiden, undra varför det är så?
hur som helst är det jätteskönt att slippa vakna vid tre varje natt och tro att man är död typ...

jag har nyss kollat på senaste americanpie-filmen också, tyvärr blir dom bara sämre..
men jag fick skratta lite iallafall, och jag var tvungen att asgarva en gång!

nu måste jag sova, min rygg dödar mig..





kärlek är inte att hitta någon att leva med,
utan att hitta någon man inte kan leva utan



JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!

2009-12-15 | 13:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback