my lover is a heartbreaker

har precis kommit ut ur duschen och klätt mig för middagen om typ en halvtimme,
nu ska jag sätta mig och fixa naglarna och dricka ett glas vin, chill!

idag har jag fixat och trixat med alla julklappar så dom fick sin egen plats på rummet och så,
nu ser det ut som dom alltid varit här! haha.. lägger upp några bilder på några av julklapparna :)






just det.. idag har jag börjat packa inför nyår! väskan väger säkert tjugofyra kilo redan..
sen ska all alkohol i också! känns bra dehär faktiskt, och jag längtar som fan! Be-bop-a-lula!!

jag är så less på julmusik nu, dissar den totalt och lyssnar på thåström nya skiva och madonna .ft. lil wayne - revolver istället...

nu måste jag fixa naglarna för sen är det middag,
ikväll ska jag väll se någon film eller något, känner mig inte så bra :/




det är bara du eller jag i denna värld,
du har klart och tydligt visat att det inte finns något vi

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback