min mamma hon är klok

jag har en klok mamma, och jag har världens bästaste mamma!

nu har jag fixat naglarna och kollat lite på sunes jul med pappa & ulrika,
sen har jag druckit vin och sjungit på mitt rum så jag blivit alldeles hes.. men ja mår bättre än innan jag började sjunga iallafall, hahaha..

imorgon ska jag nog åka till stan med alla systrarna innan vi ska till södra gröngatan och mysa!
men nu ska jag kolla på svensson svensson 1 & 2, det är ju så underbart roligt!




dessutom har jag nu en telefon som fungerar, skönt!


underhållande kommentar:) men så sant som det var sagt (läs skrivet) <3

2009-12-26 | 03:32:31

Men gumman..bilden du har lagt in är på dig och din Pappa,säkert som amen i kyrkan-de va ja som va fotograf.



Puss puss

2009-12-26 | 09:39:45

Mammor har en tendens att få allt att låta klokt:)

2009-12-26 | 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback