mer bilder än text..

jag har städat flera timmar nu..
garderoben är klar, nästan.. bara fyra lådor kvar, hahaha!

bokhyllan är också nästan klar, bara tre hyllor kvar..
men det är så himla mycket grejer, det är bara därför det tar sån jävla tid!
som detta t.e.x..





jag hittade dessutom saker som jag glömt bort att jag hade!



sen hittade jag saker som jag inte ville hitta...



men nu börjar det iallafall bli lite ordning...



nu har vi haft lite julmys också. vi har fikat & klätt julgranen.. det var riktigt mysigt och jag fick sätta på glittret bara för jag är så glittrig? haha..























och nu ska jag städa nästan två timmar till,
sen ska jag lägga mig och läsa veckorévyn, kolla på film och sen sova!


gud vad mycket bilder och lite text det blev i de här inlägget...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback