men nu tror jag väll...



'' ugandas president yowerki musevini anser att det behövs hårdare lagar.
enligt det nya lagförslaget ska livstids fängelse kunna utdömas för homosexuella, och dödsstraff för s.k grov homosexualitet, det vill säga när den dömde är hivsmittad.
även heterosexuella ska kunna straffas om lagen blir verklighet. de riskerar tre års fängelse om de inte anmäler homosexuella och sju års fängelse om de tar ställning för homosexuella ''

hur grym får en människa bli? ska man få livstids fängelse eller dödsstraff p.g.a vem man väljer att dela sitt liv med? jag skakar bara på huvudet.. kan någon banka lite vett innanför pannbenet på denna stackare? jag skulle personligen mer än gärna åka dit och säga honom ett par sanningens ord, jävla idiot!

jag är förkyld! ont i örat och snuvig.
stod i kylen flera timmar igår morse så det kanske tar ut sin rätt nu.
men ipren och te löser det mesta, efter jobbet idag ska jag hem och vila en stund sen plugga, faktiskt!

och klockan 18.45 är det... julkalendern!
hinner inte se på morgonen men det går lika bra på kvällen, välkommer första december!



party party! imorgon är det lill-lördag..


men vilken sjuk jävla människa! att ens komma med ett sånt förslag, vi lever ju inte på 1500-talet....

2009-12-01 | 08:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback