lovley

har haft en underbar dag på stan med frugan, härligt att få träffas och prata ikapp sig lite!
vi hittade massvis med fina grejer, man måste älska mellandagsrean! allt är så sjuukt billigt..



267,50 :- på åhlens, plus en duschkräm, det är underbart!

köpte massvis med mer saker men jag har inte tid att blogga om det nu,
jag måste bära ut en stor resväska, en stor bag, två väskor till, samt en påse till bilen innan pappa kommer hem med vovven, för sen ska vi åka!
jag ska till vikky och pappa & ulrika ska ut och äta med några ås-bor sen ska dom på bio.



nu är det snart nyår,
hoppas det blir lika galet roligt som ifjol,
på tal om ifjol saknar jag mina raringar i stockholm hur mycket som helst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback