love or leave you?

åkte från jobbet vid halv tre idag, vart lite längre än tänkt men jag blev klar med det jag skulle iallafall!
var iväg och fixade ögonbrynen också, skönt! det gick jättefort och tjejen var grymt duktig. det är så svårt att fixa själv, och det blir bara snett och jävligt.
men återigen försvann det pengar från kortet, skulle jag inte hålla i pengarna? jag är fan hopplös..

nu är jag hemma och ska snart laga korvstroganoff, jag är en mästare på det!
ikväll ska jag färga håret och kolla på andra avenyn och husfruarna, påtal om det saknar jag min egen fruga jättemycket!
jag vet att jag skrev att jag skulle göra min psykologiuppsats ikväll, men det får vänta... tills aldrig! moahaha..

fan vad jag trivs med mitt liv just nu!
det finns ingen som sårar mig och gör mig ledsen, beviken & hopplös längre. jag befinner mig på stället med stort s just nu, och dessutom har jag nu fått besked om att en lägenhet väntar på mig i augusti!
om det är i stockholm? givetvis! vart annars? sollefteå eller, haha...
dessutom är det sex månader kvar till studenten på fredag, bara sex månader av alla år.. overkligt underbart!



åh, imorgon ska jag köpa thåströms nya skiva!! eller inte.. det var ju att hålla i pengarna ja, men jag måste verkligen ha den, annars döööör jag!
dessutom har bobby lärt mig dricka cola sen jag kom hit, usch.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback