lördag var det va?

idag har jag så sjukt ont i ryggen, det är verkligen inte okej! dessutom blir jag sur när jag har ont.. och mamma är sur idag.. vi får väll se hur denna dag slutar!

igår var jag, manda, emma, carro & malin först på nivå,
sen efter en galen tunnelbaneresa hamnade vi på kingstown.
efter det hamnade jag, manda & emma i en taxi mot harrys med en snubbe som var mer dum i huvudet än full tror jag, hahaha.
när vi kom till harrys sa vi puss & hej, och jag åkte hemåt eftersom jag mådde.. relativt dåligt!
nöjd är jag iallafall eftersom det vart en helt nykter kväll men jag hade så himla roligt. 

nu ska vi snart äta lunch, sen basta, sen åka iväg till hammarbyhöjden och festligheterna!



imorse hade jag fått ett sms av min älskade fru,
tur att någon håller mig uppdaterad när jag är borta!
och innehållet i smset gjorde mig fan inte förvånad, jag skakade bara på huvudet..
det var en jävla tur att jag gjorde rätt val ändå, duktig tjej faktiskt..

nej, nu ska jag hoppa in i bastun!
 

nu äre så att jag blir nyfiken, vad skaka du på huvudet för? :) PUSSSS

2009-12-12 | 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback