julmys

åkte och kollade på olles match vid ett idag, superspännande!
det var värsta slagsmålet i andra perioden och en kille tog tag i olles galler på hjälmen när han låg ner och typ försökte bryta nacken av honom, det var jättehemskt! han bara slet och rev typ, och som storasyster på läktaren blev jag både tårögd och jättearg... vi har ingen rullstolsramp hemma liksom!? åh..
matchen såg jag med moa, och vi pratade om så många saker medan vi kikade, och det förvånade mig hur lika vi egentligen är, och hur lika vi tänker.. men härligt är det.

efter matchen promenerade jag hem, det var halvmörkt och snöigt, men det kändes så juligt och mysigt!
nu är jag hemma och har precis börjat med maten. det är bara jag, molly & olle hemma, sen kommer det förmodligen en gäst till middagen också, hihi!
frugan skulle åka till sin farfar idag, så hon kunde inte komma.. så jag får längta efter henne ett tag till!
mamma & anna har åkt till ringsta för att baka tunnbröd, och dom hade lämnat så mysigt innan dom åkte.. ljus överallt och julmusik och allting, åååh jag älskar den här tiden!

USB-kabeln till kameran är hos pappa, så jag får lägga in bilderna till veckan :)

nu ska jag fortstätta med maten, kött & klyftpotatisar!


jag förstår inte vad som är fel med mig,
varför jag kämpar på och bara vill va med dig..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback