julkänslan är på topp

åkte in till stan med mamma imorse, mötte upp hanna och gick på stan med henne flera timmar!
vi hade så mycket att prata om och jag tror munnarna gick konstant i fyra timmar.. men det var skönt och det är alltid bra att få prata ikapp sig, gud de känns som jag varit borta i flera år..
 
jag handlade klart alla julklappar idag också, känns skönt att vara helt klar..
dessvärre är alla julklappspengar slut nu också, och det jag har är några enkronor i min högra jackficka typ.. jag hatar att man alltid är så himla fattig dagarna innan julafton, men det löser sig nog snart..
sitter och längtar tills jag får öppna julklappar nu! känner mig fortfarande som fem år..

nu ska jag städa mitt rum..
damma hela jävla bokhyllan som är sprängfylld med småsaker och hårprodukter typ.. blää..
men som tur är så blir det ju så himla fint när det är klart, så det blir nog härligt att gå och lägga sig ikväll!



det är du som ska välja, inte jag
jag kan inte lova dig allting, men jag ska ge dig allt jag har
och du måste förstå att du inte kan göra såhär, det tar död på mig
men jag kan inte hitta styrkan någonstans att sluta älska dig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback