nyårslistan

ALLMÄNT

Hur har året nollnio varit för dig? helt okej
Bättre än förra året? nja
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? rockkryssningen, första besöket i bräcke
Har du flyttat under år nollnio? ja, eller jag har flyttat till mamma
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja, massor med låtar
Isåfall vilken? takida - as you die & lady gaga - bad romance blir favoriterna
Har du druckit alkohol? ja
Har du kysst en främling? ja



KÄRLEK

Hur har din kärlek varit nollnio? oj, det har varit fram och tillbaka.. lycklig & olycklig..
Har du varit kär? ja, som fan
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? haha, nej det skulle jag inte kalla det



SORG&HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej
Varit i slagsmål? nej



PERSONLIGT¨

Har du gjort någonting du ångrar? ja det har jag nog
Isåfall vad? haha, druckit hembränt kanske?
Har du skämt ut dig? om jag har..
Har du varit ute en hel natt? ja
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? ja




SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? östersunds gymnasieskola
Har någon varit elak mot dig i skolan? ida & denize kanske, haha
Hatar du ngn på din skola? ja, om jag gör
Har du gjort ngt framsteg? inom skolan? nej
Haft alla rätt på ett prov? nej




VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? ja
Har du förlorat en vän? ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? ja

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback