jag känner mig som en delad apelsin

vid kvart över fyra kom sandra och hämtade mig, då åkte vi till lotta där vi mötte henne och ida, eller rättare sagt vi stod i vägen när dom kom med bilen! haha.. sen skjutsade vi ida till hennes pappa, som förövrigt är min älskare! suck on that..
sen åkte jag, lotta & sandra mot stan och satte oss i biosalongen för att äntligen sen new moon, kanonbra film verkligen , lite besviken på slutet men det var ett typiskt slut för en uppföljare! på vägen hem funderade jag på hur jag skulle gjort min egen favoritfilm-lista, och kom fram till att den skulle se ut såhär..

1. titanic
2. twilight-filmerna
3. harry potter-filmerna
4. endless love
5. john tucker must die
6. besatt, the excorsism of emily rose
7. wallander-filmerna
8. beck-filmerna
9. sunes jul
10. tomten är far till alla barnen

jag har garanterat glömt massvis, men jag orkar inte riktigt fundera..

just nu känner jag mig kluven,
befinner mig i en otroligt jobbig vänskaps/kärleks-relation just nu..
jag tror jag väljer att blunda och fortsätta gå, men jag fick ett sms som klyvde mig rakt av på mitten nyss..

jag låter dig fundera, jag låter dig fundera så länge som du vill..
om du fortfarande vill vara den jag behöver, jag ger inte upp..
och känner du att du inte kan vara min vän medans jag har (hemligt namn) så kommer jag till dig när det tar slut..
du har hjälpt mig i så sjukt många lägen så jag kommer tillbaka om det är så du känner..
jag ger dig så lång tid som du behöver! är det en timme så fine, en månad.. jag väntar ett halvår.. jag väntar föralltid!

jag vill bara lägga mig och dra täcket över huvudet, ta med mig snutten och sova några månader...
för jag tror ärligt talat att mitt hjärta fortfarande finns några mil norrut...

nej, nu ska jag säga godnatt till familjen och sen sova,
ledig imorgon & på tisdag blir det nog inget studiebesök till åre för min del,
jag har ju som sagt en psykologiuppsats att ordna..



victor din jävel, det är inget fel på min filmsmak!


jag gillar din filmsmak:) kan vi inte ha filmkväll någon kväll? :) puss <3

2009-12-07 | 09:24:46

jag gillar din filmsmak:) kan vi inte ha filmkväll någon kväll? :) puss <3

2009-12-07 | 09:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback