''jag hatar din flickvän''

världens roligaste kväll på länge, nu är vi hos vikky och väntar på steffen.
hos ballen fick vi supergod mat, spelade roliga spel och skrattade.
sen kom grabbarna grus och vi drack och spelade musik,
jag, victor, viktor & patrik spelade också lite spel, jag tror jag förlorade, om man kan förlora på de spelet?
sen fick vi springa till bussen och jag gled typ hela vägen som en släde när victor som är två meter lång drog mig, hahaha.

imorgon ska jag springa in på kappahl och prova kavajen till nyår,
är fortfarande tveksam om jag ska köpa den men jag ska iaf kolla på den innan jag tar bussen hem till mamma!

på dagen eller eftermiddagen får jag hämtning, sen ska vi plocka upp vikky och åka ut till frösön och städa!
imorgon blir en bra dag! detaljer ges ej..

nu kommer snart steffen, och jag är så himla kissnödig!
tack vikky för hjälpen att skriva och stava, och tack tjejer för en sjudundrande härlig kväll och natt!

varsågod / klia-mig-på-puppan-ida & hej-jag-älskar-kärlekens-språk-vikky
vänta va?



oooh älskling

du vet att jag vill ha dig

2009-12-19 | 14:23:33

du vet hur jag vill ha dig

2009-12-19 | 14:24:17

du vet var jag vill ha dig

2009-12-19 | 14:24:42

du vet när ja vill ha dig

2009-12-19 | 14:25:11

jag vart så jävla glad när jag träffade dig igår! guuud va jag saknar dig! puss! <3

2009-12-19 | 15:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback