jag har stökigt rum?

herregud.. mitt rum ser ut som värsta kaoset någonsin!
jag får typ dåligt samvete, men jag ska städa ikväll och det komer typ ta hela natten..



nu har jag klart för mig vad jag ska ta med mig för kläder på nyår iallafall,
alltså utekläder typ.. skoterkläder, täckbyxor, jacka, mössa, vantar o.s.v..
man kan ALDRIG planera för tidigt.. kom ihåg de!

nu ska jag klä på mig och få skjuts av mamma till stan och möta upp min sockerpingla,
nu ska vi äntligen få prata igen, och som vanligt kommer vi ha massoooor att prata om och prata tills vi blir hesa!
sen när jag kommer hem ska jag som sagt städa mitt rum, eller kaoset som just nu är mitt rum.. usch, inte okej.
dessutom ska vi klä granen ikväll, det är fan snart julafton, helt sjukt...




världens bästa rum!

2009-12-22 | 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback